Usmjerenost kršćana na pogrešne prolazne afinitete
Možda ti se ponekada čini da sve što činiš da činiš uzalud u svijetu gdje vlada pravilo isključive borbe za sebe. Možda ti se čini da ne vrijedi biti obziran u aktualnom bešćutnom svijetu. Možda se i pitaš dal je to svijet za kojeg je Isus umro? Vrati se na svoje početke.
Isus nije umro za svijet jer svijet je samo prolazna stvarnost koja neće opstati. Koliko se god znanost trudila napredovati i koliko postizala izuzetne rezultate na različitim područjima čija se učinkovitost ne može osporiti niti to kao takvo nije ni cilj ovog članka, znanost je ograničena jer su njezini autori ograničeni ljudski umovi u različitom povijesnom trenutku.
Ukoliko navedeni pogode ono što u određenom trenutku prepoznaju kao potrebu ljudskog roda bivaju proglašeni uspješnima, poželjnima, bivaju pohvaljeni. Vječna se čovjekova dimenzija u suvremenom vremenu gotovo više i ne spominje odnosno čovjek današnjice smatra kako o njoj pričaju samo određeno zaduženi ljudi za to, tzv. crkvenjaci.
Dokaz za navedeno su i odnosi laika prema blagdanima i sl. Duhovna stagnacija, duhovni zastoj 21.st.vidljiv je u marketinškim trikovima i pristanak kršćana na iste. Ne mora se ići dalje, dovoljno je spomenuti zečeve kao simbole Uskrsa umjesto zore uskrsnuća i eshatološke nade koju bi kršćani trebali zastupati u svakodnevnici, a ne samo nedjeljom na misi.
Misa nema previše smisla ukoliko je ne shvaćamo i iako se Isus daje jednako na svakoj misi, to nije do Isusa do nas je ukoliko ga slobodno i svojevoljno propuštamo u euharistiji, ali ne samo u euharistiji nego u svakom čovjeku koji vapi da možda baš od nas čuje kako je ova zemlja i patnja koja je u njoj prisutna smislena jer nas poziva da opraštamo kao Isus Krist.
Ta sam nas Isus poziva da se posvetimo kada patimo na onaj ili ovaj način jer upravo se u toj patnji krije klica uskrsnuća za naš život, aktualni na zemlji, a još i više onaj vječni kojeg nema kraja. Poštovani čitatelju, sve što si ovdje na zemlji propustio napraviti dobro u nebu ćeš jednog dana bit tužan jer ga nisi činio, stoga čini dobro!